Traderamonster med fynd

Här är mitt senaste Traderafynd en Gabrieltavla i keramik. Jag såg den hos några bekanta i Luras och tyckte bara den var så söt. Väl hemma traderade jag runt på antikvitetkategorin och vips så låg den där!! Vad är oddsen för det! Än bättre var ju att jag vann dem för 25kr... Så nu får den pryda hallen tills jag hittar något bättre ställe att hänga den på.

Jag är ett riktigt traderamonster och både säljer och köper rätt mycket där....Vet kanske alla som umgås med mig med jämna mellanrum. Men igår kväll gjorde jag min bästa traderaaffär någonsin. Jag var på PMU för ett antal veckor sedan och köpte en sprojlans ny Didrikson vintermössa till Elis för 30 riksdaler. Men min pojk är tydligen som sin far, lite rund om hjässan, den var för liten.... tänkte att den säljer jag vidare på tradera! Igår kom slutbudet.....såld för 110kr!! Snacka om att tjäna bra:) Har gjort samma sak med ett par stövlar jag köpte på tradera som var för små även dem åt lille big foot, köpte för 56 sålde för 86kr på tradera,  även ett par Puma byxor, köpte på loppis 5 kr sålde på tradera för 27:)

// Erica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback