Tandpressning och huvudvärk

Har nu dragits med den värsta huvudvärken någonsin i över en och en halv vecka. Jag tror att det är att jag börjat pressa tänderna på nätterna och det ger mig konstant huvudvärk och måste ta värktabletter direkt på morgonen för att orka. Detta har även medfört nackont, så igår blev det akut upp till snällaste Kerstin som KLÄMDE och masserade ut min nacke och rygg! sov bort halva em och fick ställa in kvällens middag med goda vänner :(:( 

Så imon blir det tandläkaren och förhoppningsvis VC oxå för lite koll. Funderar på att byta till Falu VC istället för Norslunds för det är ju mycket närmare nu är vi flyttat. Men vi trivs så bra med BVC på familjecentralen så där blir vi kvar!

Någon som gnisslat eller pressat tänder? Råd mottages tacksamt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback