Smyckestillverkning





Överst är det döskallepärlor på läderrem med lås.
Mitten är det Wire med slangrem och pärlor
Nederst elastisk lina med DANSA och pärlor , perfekt smycke för danstillfällen:)
 
Här har vi då mina allra första Kreationer när det gäller smycken:) Jag som trodde man bara köpte lite tråd och pärlor och sen var det att börja göra smycken....Nej nej har beställt åtskilliga gånger från tradera med olika trådar, band, lås, ringar, verktyg, lim, behållare och klämpärlor osv! Sen måste man även ha en stor säck tålamod och pillighet! Men tycker jag lyckats rätt bra, om ingen make eller bebis kommer och stör så att säga:) Nu blir det förhoppningsvis lite julklappar gjorda på nästa pysselträff hos Systrarna Virrpannor!

Kommentarer
Mia säger:

Jättefina armband! Du är duktig! Fastande för det där med döskallar, så om tomten läser här så vet han vad han ska fixa åt mig ;)

Svar: tack:)
Erica & Marie

2013-11-27 | 12:15:19
Bloggadress: http://systrarnavirrpannor.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback